thumbnail image
S.s.v.Consulting kft. AEO tanúsítvány tulajdonosa 2014 óta
    Kapcsolat
    • FŐOLDAL
    • RÓLUNK
    • SZOLGÁLTATÁSOK 
      • Logisztika
      • Vámügyintézés
      • Fuvarozás
      • Környezetvédelmi termékdíj
      • Jövedéki szolgáltatások
    • Hírek
    • …  
      • FŐOLDAL
      • RÓLUNK
      • SZOLGÁLTATÁSOK 
        • Logisztika
        • Vámügyintézés
        • Fuvarozás
        • Környezetvédelmi termékdíj
        • Jövedéki szolgáltatások
      • Hírek
    AEO tanúsítvánnyal rendelkező logisztikai szolgáltató
    S.s.v.Consulting kft. AEO tanúsítvány tulajdonosa 2014 óta
      Kapcsolat
      • FŐOLDAL
      • RÓLUNK
      • SZOLGÁLTATÁSOK 
        • Logisztika
        • Vámügyintézés
        • Fuvarozás
        • Környezetvédelmi termékdíj
        • Jövedéki szolgáltatások
      • Hírek
      • …  
        • FŐOLDAL
        • RÓLUNK
        • SZOLGÁLTATÁSOK 
          • Logisztika
          • Vámügyintézés
          • Fuvarozás
          • Környezetvédelmi termékdíj
          • Jövedéki szolgáltatások
        • Hírek
      AEO tanúsítvánnyal rendelkező logisztikai szolgáltató
      S.s.v.Consulting kft. AEO tanúsítvány tulajdonosa 2014 óta
      • Felkészültség - pontosság - szakmai múlt és referenciák

        a nemzetközi vámügyintézés teljes spektrumából

         

        S.S.V. Consulting Kft. megbízható utat mutat a vámügyekben.

        "Azt hiszed, hogy van időd" - Buddha -

      • Szolgáltatásaink

        Készséggel állunk rendelkezésére, kérjen ajánlatot bátran!

        Photo by Macau Photo Agency on Unsplash

        Vámügynöki szolgáltatások

        Bővebben
        Photo by Shirota Yuri on Unsplash

        Jövedéki szolgáltatások

        Bővebben
        Környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés S.S.V. Kft.

        Környezetvédelmi termékdíj

        Bővebben
        Logisztikai szolgáltatások S.S.V. Kft.

        Logisztikai szolgáltatások

        Bővebben
        Szállítmányozás Fuvarozás S.S.V. Consulting Kft.

        Szállítmányozás -Fuvarozás

        Bővebben
      • Velünk történik

        Pár kép és történet a mindennapjainkból.

      • Kapcsolat / Ajánlatkérés

        Keressen minket bizalommal! Kollégáink 24 órán belül hívni fogják a lentebbi üzenetével kapcsolatban.

        1239, Budapest, Európa út 4. II./215, BILK Terminál
        Mon. - Fri. CET 09:00 - 17:00
        +36304650831
        +36304650831
        office@ssv.hu
        Elküld
      • Szűcs Krisztián

        Ügyvezető

        Telefon: +36304650831

        Email: szucs.krisztian@ssv.hu

        Wechat: krissz_szucs.

        Lájer István

        Operatív Vezető

        Telefon: +36303347133

        Email: lajer.istvan@ssv.hu

      AEO tanúsítvánnyal rendelkező logisztikai szolgáltató

      Nyomtatvány letöltés:

      - Közvetett import megbízási szerződés

       

      - Import vámkezelési megbízás

       

      - Export vámkezelési megbízás

       

      - Állandó megbízás visszavonásig érvényes

       

      RÓLUNK

      HÍREK

      FŐOLDAL

      Bemutatkozónk

      S.S.V. Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság

      Címünk.: 1239 Budapest Európa út 4 (Rail Cargo Terminál épülete)

      Adószámunk: 12444971-2-43

      AEO engedélyszám: HUAEOC170000T4000003291

      A weboldalt a S.S.V. Consulting megbízásából a Webrevelem Csapata készítette.

      Terms & Conditions
      Privacy Policy
        Email
        Hívás
      All Posts
      ×
      ×
      Terms & Conditions
      ÁLTALÁNOS ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
      
      Társaságunk adatkezelőként a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza, adatfeldolgozóként pedig az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.
      Az adatkezelés a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.
      Az adatfeldolgozás technikai jellegű adatkezelés, az adatok feletti rendelkezési és döntési joggal nem rendelkezik. 
      Személyes adatnak minősül az azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ. Azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
      
      Társaságunk adatkezelőként és adatfeldolgozóként tiszteletben tartja mindazon személyek magánszféráját, akik számára személyes adatot adnak át és elkötelezett ezek védelmében. 
      
      
      
      I.
      Társaságunk a GDPR 13. cikke alapján az alábbi tájékoztatást adja az érintett személyek részére: 
      Az Adatkezelő adatai:
      Cégnév: S.S.V. CONSULTING KFT.
      Székhely: 1239, BUDAPEST, Európa út 6. 2.em/215
      Weblap: www.ssv.hu
      Kapcsolattartó: Szűcs Krisztián Gyula
      Telefon: 06-30-465-0831
      E-mail: office@ssv.hu 
      
      Adatfeldolgozás: 
      adatfeldolgozó igénybe vétele nem történik 
      vagy 
      adatfeldolgozást végző személyek:
      S.S.V. CONSULTING KFT. mindenkori alkalmazottai
      
      elérhetősége: S.S.V. CONSULTING KFT.
      Dokumentum létrejöttének időpontjában: Szűcs Krisztián Gyula, Szűcs Gyula
      Telefon: 06-30-465-0831
      E-mail: office@ssv.hu
      1239, BUDAPEST, Európa út 6. 2.em/215
      elérhetősége: Zinnerné Bogdán Zsuzsa Bettina 
      Telefon: 06-20-288-2001
      E-mail: labetta2008@gmail.com
      Címe: 1108, Budapest, Újhegyi út 14.
      Az adatfeldolgozó kizárólag olyan utasításokat hajthat végre, amelyek írásban rögzítettek.
      Az adatkezelő és az adatfeldolgozó között kötelező írásbeli szerződést kötni, melynek tartalmaznia kell az adatkezelő által az adatfeldolgozónak átadott adatokat és az adatfeldolgozó azokkal végzett tevékenységét.
      Titoktartás kötelezi a személyes adatok kezelésével foglalkozó munkavállalókat.
      Az adatbiztonság garantálása érdekében az adatfeldolgozó végrehajtja a szervezési és technikai intézkedéseket.
      Az adatfeldolgozó segíti az adatkezelőt abban, hogy teljesítse kötelezettségeit.
      Az adatfeldolgozó az adatkezelő döntése alapján minden személyes adatot visszajuttat az adatkezelőnek vagy töröl, törli a meglévő másolatokat, egy kivétellel, ha a tagállami vagy az uniós jog az adatok tárolását írja elő.
      Az adatfeldolgozó elősegíti és lehetővé teszi az adatkezelő által vagy az általa megbízott ellenőr segítségével végzett auditokat, helyszíni vizsgálatokat.
      Amennyiben az adatfeldolgozó további adatfeldolgozó segítségét veszi igénybe, úgy őrá ugyanazok a kötelezettségek vonatkoznak, mint amelyek eredetileg a szerződés által létrejöttek az adatfeldolgozó és az adatkezelő között.
       
      
      Adatvédelmi tisztviselő: 
      Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére 
      vagy
      
      Adatvédelmi kérelmek: amennyiben bármilyen kérése vagy kérdése van az adatkezeléssel kapcsolatban, kérelmét postai úton a 1239, BUDAPEST, Európa út 6. 2.em/215 címre vagy elektronikusan az office@ssv.hu
       címre küldheti. Válaszainkat késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül küldjük az Ön által meghatározott címre.
      
      Külföldi adattovábbítás:
       
      történik külföldre továbbítás: az adatokat az Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívülre továbbítjuk: ebben az esetben sem sérülnek az érintetteknek adatvédelmi jogai, a védelem szintjének ugyanakkora marad.
      Garanciái: a tanúsítvány és a magatartási kódex.
      Kizárólag akkor továbbítunk személyes adatot az EGT-n kívüli területre, ha a harmadik ország megfelelő védelmi szintet képes biztosítani, melynek képességét az Európai Bizottság állapítja meg. 
      Az EGT-n kívüli ország, ahová továbbítunk adatokat: Kína, India, Oroszország, Ukrajna.
      ……(Egyik sem)……. ország rendelkezik a megfelelő szinttel, szerepel a Bizottság biztonságosnak tekinthető országok listáján.
      Az EGT-n kívüli ország, ahová továbbítunk adatokat: USA.
      Az USA-ban a címzett Társaság biztosítja, hogy betartja a Privacy Shield megállapodásban lefektetett feltételeket. 
      vagy
      Az USA-ban a címzett Társaság nem tudja biztosítani, hogy betartja a Privacy Shield megállapodásban lefektetett feltételeket, de a következő feltételeket teljesíti, és ez alapján továbbítható a személyes adat:
      a felek az Európai Bizottság által elfogadott adatvédelmi szerződés által meghatározott kikötéseket alkalmazzák vagy;
      az adatvédelmi hatóság által jóváhagyott kötelező erejű vállalati szabályokat alkalmaznak a felek (Binding Corporate Rules, BCR) vagy;
      olyan vállalkozásnak kerül továbbításra, mely már csatlakozott egy jóváhagyott magatartási kódexhez vagy;
      a vállalkozás jóváhagyott tanúsítási mechanizmussal rendelkezik.
      Az EGT-n kívüli ország, ahova továbbítunk adatokat, és amely nem szerepel a Bizottság biztonságának tekinthető listáján vagy az USA-ra vonatkozó fenti garanciák nem állnak rendelkezésre: …… Kína, India, Oroszország, Ukrajna ….. 
       
      a garanciák hiányából fakadó kockázat: személyes adatok nem megfelelő védelme és jogosulatlan személyhez kerülés veszélye Kizárólag érintett kifejezett, írásbeli hozzájárulása esetén, mely hozzájárulás tartalmazza a kockázatra való tájékoztatást is vagy;
      a szerződés teljesítésének feltétele az adattovábbítás (a feltétel konkrét meghatározása) vagy;
      az adattovábbítása jogi igények érvényesítése, előterjesztése és védelme miatt szükséges vagy;
      létfontosságú érdek az adattovábbítás az érintett számára, és az érintett jogilag vagy fizikailag képtelen a hozzájárulás megadására vagy;
      a nyilvánosság tájékoztatását szolgálják a személyes adatok a tagállami vagy uniós jog értelmében.
       
       
      II.
      Társaságunk adatkezelésének célja, jogalapja, időtartama: 
      
      Adatkezelési célok: 
      Társaságunk az alábbi célokból végez adatkezelést a jogszabályokkal összhangban:
      vámügynöki tevékenység nyújtásához kapcsolódóan a szolgáltatást igénybevevőinek adatait, mint jogi kötelezettség teljesítése és ügyfélkapcsolat fenntartása céljából kezeljük;
      lehetséges ügyfelek számára marketingtevékenység;
      c)   munkavállalók és pályázók adatainak kezelése (külön szabályzatban meghatározott feltételekkel);
      d)   szerződéses partnerek kapcsolattartói adatainak kezelése a szerződés teljesítése céljából;
      e)   ügyfelek megrendeléseinek teljesítése;
      f)   törvényben meghatározott kötelezettség teljesítése céljából
      
      Adatkezelés jogalapja:
      
      GDPR 6.cikk (1) bekezdés a) pont: érintett hozzájárulása
      GDPR 6.cikk (1) bekezdés b) pont: szerződés teljesítéséhez szükséges
      GDPR 6.cikk (1) bekezdés c) pont: jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges
      GDPR 6.cikk (1) bekezdés a) pont: jogos érdek, mindig érdekmérlegelés szükséges
      
            Az egyes adatkezelési tevékenységek jogalapja:
      a számviteli jogszabályoknak megfelelő számlát kiállítása: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont 
      kapcsolattartás: jogalap (a partnerek munkavállalóinak adatai esetében az adatkezelés) jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont. Az adatkezelő jogos érdeke: üzletmenet folytonosság.
      munkavállalók adatainak kezelése: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b), c) pontok.
      szerződéses partnerek adatainak kezelése: jogalap GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont
      on-line regisztráció jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont 
      
      Az érintett személyes adatainak jogos érdek alapján történő kezelése esetén érdekmérlegelést végzünk, melynek során:
      beazonosítjuk és rögzítjük a jogos érdeket
      beazonosítjuk és rögzítjük az érintett érdekeit és jogait
      szükségesség és arányosság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, korlátozott tárolhatóság elve alapján mérlegelés  
      tájékoztatjuk az érintettet az érdekmérlegelésről
      
      Az érintettnek tiltakozási joga van, mely alapján a személyes adatot nem kezeljük tovább, kivéve ha az adatkezelést kényszerítő ok indokolja (pl. munkaviszonnyal összefüggésben szükségszerűen kezelendő adatok esetén)
      Nem áll fenn kényszerítő indok direkt marketing esetén, tiltakozás esetén az adatokat törölni kell. (Direkt marketingbe tartoznak azok a reklámok, amelyek közvetlenül keresik meg potenciális ügyfeleiket. Ez történhet elektronikus úton, telefonhívással, postán keresztül stb. Minden egyes módszerre speciális szabályok is érvényesek. Az érintett itt a reklám címzettje lesz, azaz az a személy, akihez a reklám eljut, illetve irányul. Az érintett személyes adatait pl. egy honlap vagy webáruház üzemeltetője kezelheti.)
      
      Az adatkezelés időtartama:
      
      A számlákat jogi kötelezettség miatt legalább 8 évig megőrizzük. A számlakiállítás alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje 8 év.
      A munkaviszony alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje: 50 év.
      A kapcsolattartás céljából megadott adatok megőrzési ideje a kapcsolat megszűnését követő 1 év.
      Szerződés teljesítéséhez kapcsolódó adatok megőrzése: 5 év.
      
      III.
      Érintetti jogok:
      
      A személyes adataihoz kapcsolódóan az érintettnek a jogszabályban meghatározott jogai vannak. 
      
      hozzáférési jog (adatok megismerése, az a tény, hogy történik-e adatkezelés);
      amennyiben egy adat elavult vagy helytelen, ennek kiigazítása;
      az adat kezelésének korlátozása;
      személyes adatainak harmadik személy szolgáltató számára történő átadása, vagy ennek megtiltása; 
      bármely az adatkezelő által kezelt személyes adatról másolat kérése; vagy
      tiltakozás a személyes adat használata ellen.
      IV.
      
      Adatvédelmi incidens:
      
      Az adatbiztonság olyan sérülése, mely a kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
      Társaságunk biztosítja az adatkezeléshez kapcsolódó kockázat mértékének megfelelő adatbiztonságot, melynek sérülése esetén késedelem nélkül, de legkésőbb a tudomásra jutástól számított 72 órán belül adatvédelmi tisztviselőnk, vagy ennek hiányában az adatkezelő/adatfeldolgozó vagy képviselője bejelentést tesz a felügyeleti hatóságnak és tájékoztatja az érintettet is. 
      Társaságunk az adatvédelmi incidens tudomására jutását követően haladéktalanul megteszi a szükséges biztonsági intézkedéseket az adatvédelmi incidens alapját adó sérülés megszüntetése, helyreállítása céljából.
      Az érintettet értesítjük a megtett intézkedésekről és azok eredményéről.
         
      V.
      
      Jogorvoslati tájékoztatás:
      
      Magyarországon az adatvédelmi felügyeleti hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (továbbiakban: NAIH, címe: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C, e-mail címe: ugyfelszolgalat@naih.hu). Az érintett panaszt nyújthat be a NAIH-hoz amennyiben álláspontja szerint a rá vonatkozó személyes adat kezelés nem felel meg a jogszabályi kötelezettségeknek.  
      A NAIH döntése ellen bírósági felülvizsgálat kezdeményezhető.
      
      VI.
      
      Tájékoztatás a nyilvántartásokról:
      
      Társaságunk az adatok kezelését és feldolgozását jogszerűen, átláthatóan és ellenőrizhetően végzi, mely célok elérése érdekében az alábbi nyilvántartásokat vezeti:
      
      adatkezelések nyilvántartása 
      -a GDPR hatályba lépéséig az Infotv. 65§ alapján a NAIH vezeti
      tartalma:
      sorszám
      tevékenység 
      kezelt adatok
      adatkezelési cél
      adatkezelési jogalap
      tárolás módja és ideje
      adatkezelő neve és elérhetősége
      adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége
      adattovábbítás, címzettek
      technikai és szervezési intézkedések
      az adatkezelés nyilvántartását tevékenységenként külön kell vezetni.
      
      adatkezelés megszüntetésének nyilvántartása
      tartalma:
      sorszám
      kérelem időpontja
      érintett neve, azonosító adata
      kérelem tartalma
      intézkedés megnevezése
      intézkedés dátuma
      adatkezelő neve és elérhetősége
      adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége
      
      adatvédelmi incidensek nyilvántartása
      tartalma:
      sorszám
      incidens ideje
      incidens megnevezése
      érintettek köre 
      érintett személyes adatok 
      incidens hatása 
      intézkedések
      adatkezelő neve és elérhetősége
      adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége
      
      érintetti és hatósági megkeresések és az arra adott válaszok nyilvántartása
      tartalma:
      sorszám
      megkeresés tárgya és ideje
      érintettek köre 
      érintett személyes adatok 
      intézkedések
      adatkezelő neve és elérhetősége
      adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége
      
      „eltévedt” adatok, megkeresések nyilvántartása
      tartalma:
      sorszám
      beérkezés ideje
      kérelem tárgya
      intézkedés (pl. visszaküldés)
      adatkezelő neve és elérhetősége
      adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége
      
      Kelt: Budapest, 2020. július 30.
      
      
      ×
      Privacy Policy
      Adatvédelmi tájékoztató (GDPR - 2020) 
      Adatvédelmi Tájékoztató 
      amelyben tájékoztatjuk Önt, mint szolgáltatásaink igénybe vevőjét társaságunk adatkezelési és adatvédelmi szabályairól.
      
      1. Milyen alapelveket követünk adatkezelésünk során? 
      Társaságunk az adatkezelése során alábbi alapelveket követi: 
      a személyes adatokat jogszerűen és tisztességesen, valamint az Ön számára átláthatóan kezeljük. 
      a személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon. 
      az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak. 
      Társaságunk minden észszerű intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az általunk kezelt adatok pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük. 
      a személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható. 
      megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.
      Társaságunk az Ön személyes adatait  
      az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeljük, azaz gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk. 
      egyes esetekben az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, ilyen esetekben erre a tényre külön felhívjuk az Ön figyelmét. 
      illetve bizonyos esetekben az Ön személyes adatainak kezeléséhez Társaságunknak, vagy pedig harmadik személynek fűződik jogos érdeke, például honlapunk, webáruházunk működtetése, fejlesztése és biztonsága. 
      
      2. Kik vagyunk?
      
      A Társaságunk neve: S.S.V. Consulting Kft.
      A Társaságunk székhelye: 1239 Budapest. Európa út 4. 2.em/215
      A Társaságunk telephelye: 1239 Budapest. Európa út 4. 2.em/215
      A Társaságunk honlapja: www.ssv.hu
      Postacímünk: 1239 Budapest. Európa út 4. 2.em/215
      Telefonszámunk: +36-304650831
      E-mail címünk: office@ssv.hu
      Adószámunk: 12444971-2-43
      Cégjegyzékszámunk: 01-09-934687
      Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
      
      
      
      3. Mit kell tudni még a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelésünkről? 
      A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre ajánlatkérés regisztráció illetve a Társaságunkkal kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének. 
      Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik. 
      Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja 
      az adatkezeléshez hozzájárulás visszavonásával, illetve törléssel megtehet 
      a regisztráció során feltétlen kitöltendő bármely adat kezeléséhez vagy felhasználásához való hozzájárulás visszavonásával vagy zárolásának kérésével. 
      A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását - technikai okokból - 14 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk. 
      Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve - szükség esetén - megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt. 
      
      4. Egyéb adatkezelési kérdések 
      Az Ön adatait csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait. További információ a 2. pontban található. 
      Társaságunk külföldre nem továbbít adatokat. 
      A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben. 
      Társaságunk adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben - titoktartási kötelezettség terhe mellett - jogosultak az Ön személyes adatait megismerni. 
      Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen egyéb jogosulatlan felhasználástól. 
      Szervezeti intézkedések keretében épületeinkben ellenőrizzük a fizikai hozzáférést, munkavállalóinkat folyamatosan oktatjuk és a papír alapú dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk. A technikai intézkedések keretében titkosítást, jelszóvédelmet és vírusirtó szoftvereket használunk. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy az interneten keresztüli adattovábbítás nem tekinthető teljes körűen biztonságos adattovábbításnak. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a folyamatokat minél biztonságosabbá tegyük, a weblapunkon keresztül történő adattovábbításért azonban nem tudunk teljes felelősséget vállalni, ám a Társaságunkhoz beérkezett adatok tekintetében szigorú előírásokat tartunk be az Ön adatainak biztonsága és a jogellenes hozzáférés megakadályozása érdekében. 
      A biztonsági kérdésekkel kapcsolatban kérjük az Ön segítségét abban, hogy gondosan őrizze meg honlapunkhoz meglévő hozzáférési jelszavát és ezt a jelszót senkivel se ossza meg. 
      
      5. Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei? 
      Ön az adatkezelésről 
      tájékoztatást kérhet, 
      kérheti az általunk kezelt személyes adataik helyesbítését, módosítását, kiegészítését, 
      tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését valamint zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével), 
      bíróság előtt jogorvoslattal élhet, 
      a felügyelő hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html). 
      Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 
      Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. 
      Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. 
      Telefon: +36 (1) 391-1400 
      Fax: +36 (1) 391-1410 
      E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu
      Honlap:https://naih.hu/ 
      Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk - vagy a megbízott adatfeldolgozónk által - feldolgozott 
      adatairól, 
      azok forrásáról, 
      az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, 
      időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól, 
      az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről, 
      adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá 
      az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. 
      A kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, 30 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatás ingyenes kivéve akkor, ha Ön a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet már nyújtott be hozzánk. Az Ön által már megfizetett költségtérítést visszatérítjük abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezeltük vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással. 
      Társaságunk a személyes adatok helyesbítésről, zárolásról, megjelölésről és törlésről Önt, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította, kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti. 
      Amennyiben az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) írásban vagy - az Ön hozzájárulásával - elektronikus úton közöljünk elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről. 
      Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, 30 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megvizsgáljuk és a döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszüntetjük és az adatokat zároljuk, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. 
      Abban az esetben megtagadjuk a kérés teljesítését ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve ha elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön bírósághoz fordulhat. 
      Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per - az érintett választása szerint - az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Külföldi állampolgár a lakóhelye szerint illetékes felügyeleti hatósághoz is fordulhat panasszal. 
      Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával - egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében - keresse meg Társaságunkat. 
      
      6. Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre? 
      a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) 
      az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény - (Info tv.) 
      a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 
      az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény - (Eker tv.) 
      az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény - (Ehtv) 
      a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.) 
      a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.) 
      a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.) 
      7. Adatkezelési tájékoztató módosítása 
      Társaságunk fenntartja magának a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására, amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja. 
      
      S.S.V. Consulting Kft. 
      2020. 07. 30.
      
      Cookie Use
      We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
      Learn More